Якість, результати навчально-виховного процесу школи залежать передусім від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
Підвищенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школах сприяє спеціальна методична робота, яка збагачує їх педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям оволодівати педагогічною майстерністю, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку. Методична робота спонукає вчителя до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи.
Завантажити звіт >>
Я, як і кожен сучасний учитель, усвідомлюю, що важливою умовою педагогічного процесу є особистісно орієнтовані освітні технології, які враховують вікові та індивідуально-психологічні особливості учнів.
Головне завдання вчителя – не тільки озброїти учнів глибокими і міцними знаннями, а й навчити здобувати і застосовувати їх у житті. Пропоную вашій увазі власні методичні доробки та напрацювання колег.
Головне завдання вчителя – не тільки озброїти учнів глибокими і міцними знаннями, а й навчити здобувати і застосовувати їх у житті. Пропоную вашій увазі власні методичні доробки та напрацювання колег.
Немає коментарів:
Дописати коментар