Шановні 9-класники, в зв'язку з карантином розпочинаємо дистанційне навчання!
2021 рік (Квітень - травень)
Урок 1-2. Опитування з використанням онлайн-форм (15-16.04.2021)
Створити опитувальник з використанням онлайн-формиТвій вибір майбутньогоВведіть своє прізвище та ім’я (ввести з клавіатури).1. Чим Ви думаєте зайнятися після закінчення школи (обрати одне)?
а) продовжити навчання у вузах;
б) вступити в ПТУ, технікум, середній спеціальний навчальний заклад;
в) піти працювати на виробництво;
г) поєднувати роботу з навчанням;
д) не знаю, чим буду займатися.
е)інше___________________________________________________________________.
2. Який професії, спеціальності Ви хотіли б присвятити себе (вписати)?____________________________________.
3. Які вимоги, на вашу думку, ця професія ставить до людини (потрібне обрати)?
а) необхідні знання, вміння, навички;
б) необхідні загальні якості особистості;
в) необхідні спеціальні якості особистості.
4. Як Ви готуєте себе до обраної професії (потрібне обрати)?
а) працюєте над розвитком системи знань, умінь і навичок, необхідних для цієї професії;
б) виховуєте у себе загальні позитивні якості (працелюбність, самостійність у праці, наполегливість і т. п.);
в) розвиваєте спеціальні якості, необхідні для обраної професії.
г)інше_____________________________________.
5. Де Ви перевіряєте свої, професійні якості (потрібне обрати)?
а) у школі на уроках;
б) у гуртках;
в) самостійно вдома;
г) у позашкільних закладах,
д) не перевіряв,
е) інше_____________________________
6. Чи знаєте Ви, де можна отримати підготовку до обраної професії? (так/ні)
7. Де Ви читали про обрану професію (потрібне обрати)?
а) у художній літературі,
б) в науково-популярній,
в) у спеціальній літературі,
г) в інтернеті,
г) інше___________________________________________.
8. З ким Ви розмовляли про обрану Вами професію (потрібне обрати)?
а) з учителем;
б) з батьками;
в) з родичами;
г) з товаришами-однолітками;
д) зі старшими товаришами, які знають цю професію;
е) з соціальним педагогом,психологом,
є) ні з ким не розмовляв,
ж) інше___________________.
9. Хто найбільше вплинув на вас при виборі професії(обрати одне)?
а) батьки;
б) вчителя;
в) працівники виробництва;
б) товариші;
д) хтось інший._____________________________________________.
е) інше__________________________________________.
10. На що Ви орієнтувалися, обираючи професію (потрібне обрати)?
а) принести користь суспільству;
б) ця професія престижна;
в) хороша зарплата;
г) цікава і змістовна робота.
д) робота, відповідає моїм можливостям.
е) інше____________________________________________.
11. Як Ви віддаєте перевагу працювати (обрати одне)?
а) індивідуально;
б) з товаришами,
в) в (команді);
г) інше_________________________________________________.
12. Якою областю знань і умінь Ви захоплюєтеся (обрати одне)?
а) про природу;
б) про науку,
а) про мистецтво;
г) про техніку;
д) про людину.

а) продовжити навчання у вузах;
б) вступити в ПТУ, технікум, середній спеціальний навчальний заклад;
в) піти працювати на виробництво;
г) поєднувати роботу з навчанням;
д) не знаю, чим буду займатися.
е)інше___________________________________________________________________.
2. Який професії, спеціальності Ви хотіли б присвятити себе (вписати)?____________________________________.
3. Які вимоги, на вашу думку, ця професія ставить до людини (потрібне обрати)?
а) необхідні знання, вміння, навички;
б) необхідні загальні якості особистості;
в) необхідні спеціальні якості особистості.
4. Як Ви готуєте себе до обраної професії (потрібне обрати)?
а) працюєте над розвитком системи знань, умінь і навичок, необхідних для цієї професії;
б) виховуєте у себе загальні позитивні якості (працелюбність, самостійність у праці, наполегливість і т. п.);
в) розвиваєте спеціальні якості, необхідні для обраної професії.
г)інше_____________________________________.
5. Де Ви перевіряєте свої, професійні якості (потрібне обрати)?
а) у школі на уроках;
б) у гуртках;
в) самостійно вдома;
г) у позашкільних закладах,
д) не перевіряв,
е) інше_____________________________
6. Чи знаєте Ви, де можна отримати підготовку до обраної професії? (так/ні)
7. Де Ви читали про обрану професію (потрібне обрати)?
а) у художній літературі,
б) в науково-популярній,
в) у спеціальній літературі,
г) в інтернеті,
г) інше___________________________________________.
8. З ким Ви розмовляли про обрану Вами професію (потрібне обрати)?
а) з учителем;
б) з батьками;
в) з родичами;
г) з товаришами-однолітками;
д) зі старшими товаришами, які знають цю професію;
е) з соціальним педагогом,психологом,
є) ні з ким не розмовляв,
ж) інше___________________.
9. Хто найбільше вплинув на вас при виборі професії(обрати одне)?
а) батьки;
б) вчителя;
в) працівники виробництва;
б) товариші;
д) хтось інший._____________________________________________.
е) інше__________________________________________.
10. На що Ви орієнтувалися, обираючи професію (потрібне обрати)?
а) принести користь суспільству;
б) ця професія престижна;
в) хороша зарплата;
г) цікава і змістовна робота.
д) робота, відповідає моїм можливостям.
е) інше____________________________________________.
11. Як Ви віддаєте перевагу працювати (обрати одне)?
а) індивідуально;
б) з товаришами,
в) в (команді);
г) інше_________________________________________________.
12. Якою областю знань і умінь Ви захоплюєтеся (обрати одне)?
а) про природу;
б) про науку,
а) про мистецтво;
г) про техніку;
д) про людину.
Адреса моєї електронної скриньки для зворотнього зв'язку:
nick18021987@gmail.com
Урок 3-4. FreeMind (22-23.04.2021)
В документі пропоную розміщувати результат опрацювання корисної статті 11 навичок, які потрібно опанувати до 2022 року у формі асоціативних карт. Пропоную скористатись вже знайомим вам інструментом FreeMind. Але пошук нових інструментів також вітається і заохочується! Всі роботи додаємо до даного документу, який відкритий до редагування!!
Урок 5-6. Microsoft Publisher (29-30.04.2021)
- Створити комп'ютерну публікацію - календар в Microsoft Publisher 2010;
- Пройти тест;
- Надіслати виконане завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 7-8. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор (06-07.05.2021)
- Опрацювати §8.1;
- Створити презентацію до §8.1;
- Конспект у зошит;
- Пройти тест;
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 9-10. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор ()
- Завантажити векторний графічний редактор LibreOffice Draw із пакета офісних програм LibreOffice;
- Опрацювати §8.2. Векторний графічний редактор;
- Створити зображення - по відео;
- Створити зображення с.227 підручника №2 а,б,г;
- Практична робота №10.
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 11-12. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор ()
- Опрацювати §8.3. Опрацювання векторних графічних зображень;
- Створити зображення - по відео;
- Створити зображення с.234 підручника №1 а,б,в,г,д,е;
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
- Опрацювати §8.3. Опрацювання векторних графічних зображень;
- Створити зображення - по відео;
- Створити зображення с.234 підручника №1 а,б,в,г,д,е;
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 13-14. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор ()
- Практична робота 11;
- Створити зображення - по відео;
- Створити зображення с.234 підручника №2 а,б,е;
- Тест;
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
2021 рік (Січень)
Вправи до теми «Кількість інформації» (повторення) - (14-15.01.2021)
Вправи до теми «Апаратне забезпечення комп'ютера»
- Пристрої комп'ютера
- Скриншоти з відповідями надіслати на електронну скриньку nick18021987@gmail.com
ОПРАЦЮВАННЯ ТАБЛИЧНИХ ДАНИХ (21-22.01.2021)
Курс відеозанять "Таблиці"
Курс відеозанять "Таблиці"
2020 рік
Урок 15-16. Контрольна робота (12-13.05.2020)
- Створити проект "ЗАКАТ"
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
- Створити проект "ЗАКАТ"
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 13-14. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор (05-06.05.2020)
- Практична робота 11;
- Створити зображення - по відео;
- Створити зображення с.234 підручника №2 а,б,е;
- Тест;
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 11-12. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор (28-29.04.2020)
- Опрацювати §8.3. Опрацювання векторних графічних зображень;
- Створити зображення - по відео;
- Створити зображення с.234 підручника №1 а,б,в,г,д,е;
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 9-10. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор (21-22.04.2020)
- Завантажити векторний графічний редактор LibreOffice Draw із пакета офісних програм LibreOffice;
- Опрацювати §8.2. Векторний графічний редактор;
- Створити зображення - по відео;
- Створити зображення с.227 підручника №2 а,б,г;
- Практична робота №10.
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 7-8. Комп'ютерна графіка. Вектроний графічний редактор (14-15.04.2020)
- Опрацювати §8.1;
- Створити презентацію до §8.1;
- Конспект у зошит;
- Пройти тест;
- Надіслати виконані завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 5-6. Microsoft Publisher (07-08.04.2020)
- Створити комп'ютерну публікацію - календар в Microsoft Publisher 2010;
- Пройти тест;
- Надіслати виконане завдання на електронну адресу вчителя nick18021987@gmail.com.
Урок 3-4. FreeMind (24-25.03.2020)
В документі пропоную розміщувати результат опрацювання корисної статті 11 навичок, які потрібно опанувати до 2020 року у формі асоціативних карт. Пропоную скористатись вже знайомим вам інструментом FreeMind. Але пошук нових інструментів також вітається і заохочується! Всі роботи додаємо до даного документу, який відкритий до редагування!!
Урок 1-2. Опитування з використанням онлайн-форм (17-18.03.2020)
Створити опитувальник з використанням онлайн-формиТвій вибір майбутньогоВведіть своє прізвище та ім’я (ввести з клавіатури).
1. Чим Ви думаєте зайнятися після закінчення школи (обрати одне)?
а) продовжити навчання у вузах;
б) вступити в ПТУ, технікум, середній спеціальний навчальний заклад;
в) піти працювати на виробництво;
г) поєднувати роботу з навчанням;
д) не знаю, чим буду займатися.
е)інше___________________________________________________________________.
2. Який професії, спеціальності Ви хотіли б присвятити себе (вписати)?____________________________________.
3. Які вимоги, на вашу думку, ця професія ставить до людини (потрібне обрати)?
а) необхідні знання, вміння, навички;
б) необхідні загальні якості особистості;
в) необхідні спеціальні якості особистості.
4. Як Ви готуєте себе до обраної професії (потрібне обрати)?
а) працюєте над розвитком системи знань, умінь і навичок, необхідних для цієї професії;
б) виховуєте у себе загальні позитивні якості (працелюбність, самостійність у праці, наполегливість і т. п.);
в) розвиваєте спеціальні якості, необхідні для обраної професії.
г)інше_____________________________________.
5. Де Ви перевіряєте свої, професійні якості (потрібне обрати)?
а) у школі на уроках;
б) у гуртках;
в) самостійно вдома;
г) у позашкільних закладах,
д) не перевіряв,
е) інше_____________________________
6. Чи знаєте Ви, де можна отримати підготовку до обраної професії? (так/ні)
7. Де Ви читали про обрану професію (потрібне обрати)?
а) у художній літературі,
б) в науково-популярній,
в) у спеціальній літературі,
г) в інтернеті,
г) інше___________________________________________.
8. З ким Ви розмовляли про обрану Вами професію (потрібне обрати)?
а) з учителем;
б) з батьками;
в) з родичами;
г) з товаришами-однолітками;
д) зі старшими товаришами, які знають цю професію;
е) з соціальним педагогом,психологом,
є) ні з ким не розмовляв,
ж) інше___________________.
9. Хто найбільше вплинув на вас при виборі професії(обрати одне)?
а) батьки;
б) вчителя;
в) працівники виробництва;
б) товариші;
д) хтось інший._____________________________________________.
е) інше__________________________________________.
10. На що Ви орієнтувалися, обираючи професію (потрібне обрати)?
а) принести користь суспільству;
б) ця професія престижна;
в) хороша зарплата;
г) цікава і змістовна робота.
д) робота, відповідає моїм можливостям.
е) інше____________________________________________.
11. Як Ви віддаєте перевагу працювати (обрати одне)?
а) індивідуально;
б) з товаришами,
в) в (команді);
г) інше_________________________________________________.
12. Якою областю знань і умінь Ви захоплюєтеся (обрати одне)?
а) про природу;
б) про науку,
а) про мистецтво;
г) про техніку;
д) про людину.
АНТИВІРУСНІ ПРОГРАМИ
а) продовжити навчання у вузах;
б) вступити в ПТУ, технікум, середній спеціальний навчальний заклад;
в) піти працювати на виробництво;
г) поєднувати роботу з навчанням;
д) не знаю, чим буду займатися.
е)інше___________________________________________________________________.
2. Який професії, спеціальності Ви хотіли б присвятити себе (вписати)?____________________________________.
3. Які вимоги, на вашу думку, ця професія ставить до людини (потрібне обрати)?
а) необхідні знання, вміння, навички;
б) необхідні загальні якості особистості;
в) необхідні спеціальні якості особистості.
4. Як Ви готуєте себе до обраної професії (потрібне обрати)?
а) працюєте над розвитком системи знань, умінь і навичок, необхідних для цієї професії;
б) виховуєте у себе загальні позитивні якості (працелюбність, самостійність у праці, наполегливість і т. п.);
в) розвиваєте спеціальні якості, необхідні для обраної професії.
г)інше_____________________________________.
5. Де Ви перевіряєте свої, професійні якості (потрібне обрати)?
а) у школі на уроках;
б) у гуртках;
в) самостійно вдома;
г) у позашкільних закладах,
д) не перевіряв,
е) інше_____________________________
6. Чи знаєте Ви, де можна отримати підготовку до обраної професії? (так/ні)
7. Де Ви читали про обрану професію (потрібне обрати)?
а) у художній літературі,
б) в науково-популярній,
в) у спеціальній літературі,
г) в інтернеті,
г) інше___________________________________________.
8. З ким Ви розмовляли про обрану Вами професію (потрібне обрати)?
а) з учителем;
б) з батьками;
в) з родичами;
г) з товаришами-однолітками;
д) зі старшими товаришами, які знають цю професію;
е) з соціальним педагогом,психологом,
є) ні з ким не розмовляв,
ж) інше___________________.
9. Хто найбільше вплинув на вас при виборі професії(обрати одне)?
а) батьки;
б) вчителя;
в) працівники виробництва;
б) товариші;
д) хтось інший._____________________________________________.
е) інше__________________________________________.
10. На що Ви орієнтувалися, обираючи професію (потрібне обрати)?
а) принести користь суспільству;
б) ця професія престижна;
в) хороша зарплата;
г) цікава і змістовна робота.
д) робота, відповідає моїм можливостям.
е) інше____________________________________________.
11. Як Ви віддаєте перевагу працювати (обрати одне)?
а) індивідуально;
б) з товаришами,
в) в (команді);
г) інше_________________________________________________.
12. Якою областю знань і умінь Ви захоплюєтеся (обрати одне)?
а) про природу;
б) про науку,
а) про мистецтво;
г) про техніку;
д) про людину.
Адреса моєї електронної скриньки для зворотнього зв'язку:
nick18021987@gmail.com
ДОДАТКОВО:
ЗОШИТ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 9 КЛАСУ
(Інтерактивна вправа) Перейти>>
Немає коментарів:
Дописати коментар